Ma egész nap ontottam magamból a hülyeséget. Kicsit (vagyis inkább remélem, csak egy kicsit) mentem agyára Ednek, és vihogtam minden szaron, hintázva hátrazúgtam a székkel, ami kb harmadikos koromban fordult elő velem utoljára, és webcamon vihogtam a legjobb-de-nem-a-legkedvesebbel, meg összeszámoltam az aktuális szerelmeim, és gitárnak használtam a combom és járt a szám, mint a kacsa ellentétes pólusa, és... nem merem folytatni a felsorolást. Szóval inkább csak ráfogom a szülimásnapra és a hóesésre. Meg a bögre bóléra. Meg arra, hogy felkelés után kicsivel már űrhajósat játszottunk a szobában.

Szerző: betya

2 komment

Címkék: mosolygós

A bejegyzés trackback címe:

https://betya.blog.hu/api/trackback/id/tr671610191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ed506 2009.12.25. 21:10:30

Most mondd,h. nem volt jó az űrhajós:D

betya 2009.12.25. 21:19:22

hülyéskedsz??? azóta is szkafanderben rohangálok...
süti beállítások módosítása