Harmónia?!

2009.10.06. 22:00

Ismeritek a harmonetponthut? Van egy nagyon vicces szolgáltatás, amire ha beregisztrálsz, minden nap küld neked egy ímélt, h "mi hatja át a mai napod". Az enyémet ma a penitencia. Egyébként viccből indult az egész, de be kell vallanom, néha elképesztően bejön, amit mond. (Ezt ne mondjátok el senkinek.) Mondjuk a mait még nem egészen tudtam hova rakni. (Ezt se mondjátok el senkinek.)

Az mindenesetre biztos, hogy ma nemtudommilyen napom volt. Az egész teljesen normálisan indult. Nem tudsz elkésni az órádról, aztán lógsz a következőről, aztán az utána lévőn meg elalszol. Aztán mikor késő délután jössz haza, már érzed, hogy valami nem olyan, mint máskor, valami történni fog. És tényleg. Este hivatalosban voltam, a kacérkodó gondolataim valósággá váltak, több emberben (nagyon) kellemesen csalódtam - persze ettől még annyira nem kedvelem őket. Ja, és a legfontosabb: titkos szövetséget kötöttem. Rég éreztem, hogy része vagyok valaminek, és nem is hittem volna, hogy ez ennyire hiányzott. Pedig de. És most úgy érzem, mára összeállt a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://betya.blog.hu/api/trackback/id/tr341432852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása