Hazudnék, ha azt mondanám: akaratomon kívül kerültem be ebbe a körbe. De akkor is hazudnék, ha azt mondanám: nagyon be akartam kerülni.

Viszont. Olyan emberekkel kerülök kapcsolatba, akiket eddig még józanul is megpróbáltam elkerülni. És most velük töltöttem egy estét - teljesen hivatalosban -, és jól esett. Biztos, hogy tudok értelmesen bólogatni jó sok ideig. Meg az is biztos, hogy félreismertem őket.

Nem állítom, hogy jó előítéletesnek lenni, de van, amikor hasznos. (Keleti pu., hajnali 3, szembe sötét idegen a sötét homályban sötéten közelít...) De nem mindig jó, sőt, általában nem az. Persze annál jobb érzés rájönni, hogy tévedtél.

Jó olyanokban meglátni az embert, akikben egészen eddig nem akartad. És ezzel együtt nagyon jó érezni, hogy kezdődik veled valami új. Végre.

A bejegyzés trackback címe:

https://betya.blog.hu/api/trackback/id/tr421462229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása