Bénaságok

2010.03.28. 08:44

Annyira mérhetetlenül, fogcsikorgatóan mérges tudok lenni magamra és valami meghatározhatatlan nálamnál nagyobbra! Egész héten bénáztam, de úgy igazából. Ehhez tegnap még leszakadt a ruhaszárító kötél, ruhák a nem annyira tiszta földön, képtelen voltam nem odaégetni a sültkrumplit, vágtam egy gyönyörűt az ujjamon. Ma reggel meg felkelek nagy hévvel, hogy hú forma1, mert én szeretem élőben nézni, és a fontossági sorrendben elöl szerepel a hétvégi napirend szempontjából, erre rájövök, hogy ja!, talán órát kellett volna állítani. És most szar. És alig várom, hogy vége legyen ennek a tehetetlenül béna hétnek.

Szerző: betya

Szólj hozzá!

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://betya.blog.hu/api/trackback/id/tr281874229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása