Szeretetcsomag

2010.11.09. 22:29

Az eddigi legklasszabb. Bár zsarolásból indult, így némiképp helytelen ilyen névvel illetni azt a szemetes zsákot, amiben másik hét átlátszó zacsi ÉS Az Átlátszó Zacsi volt.

Mindenesetre:

1. A következő néhány hétre elegendő mosolymennyiség termett bennem.

2. Kiderült, hogy tele van hasznos dolgokkal. Mintpéldául egy csomag békával, ami mindig jól jön, ha szeretnéd megdobálni a barátaidat. Egy parafadugónak álcázott gumidugóval, ami zacsiban is pattog, tehát bárhol képes leszek vele játszani... :) Van benne egy pingpong labda, ami már a kopott emblémája kapcsán is felbecsülhetetlen értékű. A nappalim dísze lesz, amint lesz nappalim. Járt hozzá egy kindertojásos pörgettyűs bizgentyű, amin megtanulhatok kindertojásos pörgettyűs bizgentyűn játszani, mert azt még nem tudok - mint kiderült. Egy darab rózsaszín ruhacsipesz - mert sosem tudhatom, hogy a nagyi mikor fogy ki belőle... Egy mintazacskó férfi állagú tusfürdő. Már tudom is, ki kapja. {Mu-Ha-Ha} Aztán ott volt A Cseles, a Rejtély, amit ki kellett rakni (ezzel majdnem ő lett a kedvencem). És amikor kiraktam, és már elkéstem az órámról, és aztán hazajöttem, és megnéztem a postaládát, na ott volt teljes digitális valójában. Fájt. De mind közül a legklasszabb a pár csepp otthon volt! Azt még sosem kaptam eddig. Ha meg ezután kapok, már nem fogok neki ennyire örülni.

3. Rájöttem, hogy jó dolog könnyesre nevetni magam a félelemtől (ez is szuperképesség lesz...), de még jobb rájönni, hogy zsarolni sokkal jobb dolog, mint amilyennek hittem!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://betya.blog.hu/api/trackback/id/tr642437239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása